Tema: Re: audio stiprintuvas vulgaris
Autorius: Andrius
Data: 2011-10-26 23:39:43
Gal gali perleisti tą, kurį turėjai pasidaręs, jeigu nenaudoji ir nepametei?

Maitinimą ko gero jungčiau nuo 12 V transformatoriaus, kuriuo maitinsiu LED
apšvietimą. O stiprumą noriu reguliuoti dėl to, kad kartais šaltinis bus
nutolęs per keletą metrų :). Tik nežinau, kiek omų potenciometras tam tiktų.
Kaip suprantu, man reiks kažkurio iš apačioj esančių trijų -
http://www.lemona.lt/index.php?page=itemlist&cat_filter=0&b_id=90&page_numb=1
, bet pagal ką galiu pasiskaičiuoti kuris konkrečiai?

Andrius

"dpi"  wrote in message news:j88asd$96p$1@trimpas.omnitel.net...

O pats susilituot nenori? Arba ieskok draugo kuris lituokli turi.
Paprasciau nebuna:  http://digilander.libero.it/nick47/au404003.gif
http://www.ubituks.us.lt/?p=5

Maitinimui gali naudoti PC maitbloki, auto akuma ir pan.  Mikroschemai
butinas radiatorius.
Buvau ir pats pasidares sita, nuo tlf, mp3 namines koloneles 8om vezhe gana
normaliai.