Tema: Re: Reikia rimto elektronsciko paslaugu
Autorius: Darius-B
Data: 2011-10-17 19:37:23

atsargiai paklausiu: savo auto tepalus ir filtrus keiti autorizuotame
servise?

"Laimis"  wrote in message news:j794cr$bdl$1@trimpas.omnitel.net...

klausiu rašė:
> Priklauso nuo ploksteles svarbumo/gaunamumo/naujos kainos.
> Jei tu grazinsi vietoj sugedusios tokia veikiancia, man bus visiskai px ar
> tu ja sutaisei, sukurei ar nupirkai kur. Absoliuciai tas pats, jei vietoj
> blogos as gausiu tokia pat tik gera ir dar uz atitinkamai geresne kaina
> (aisku ir ivertinus suteikiama garantija), nei gauciau nauja tokia ar visa
> irengini.

Bendru ir dažnu atveju tu negausi už geresnę kainą ir geresnėmis
sąlygomis (garantija, patikimumas), nei siūlo gamintojas/tiekėjas.
Bet koks meistras, kurio tu pareikalausi pasakyti apytikslę kainą
pasiims nemažus pinigus (mažiausiai kelis šimtus) jau ne už penkių
minučių išsiaiškinimą, kad tau specializuotos ir/ar mikročipinės
plokštės remontas kainuos galbūt x-y kLt; išleisi *mažiausiai* kelis
šimtus gedimo diagnostikai ir tam, kad atšoktų stalčius sužinojus apie
taisymo perspektyvas (nafig, geriau nauja)?
Kita vertus, jei ten nors kiek rimtesnės/kompleksiškesnės plokštės,
neišvengiamai teks vykti į vietą ir tupėti prie pačio įrenginio (jį
*stabdant* ir nagrinėjant) ir ten aiškintis nežinia kiek laiko
(neįsivaizduok čia larioko langelio, kur kiši pinigus ir gauni atgal
plokštę) ir tik praleidus ten tą „nemažai laiko“ galbūt pavyktų pasiekti
rezultatą.
Primenu, kad tau stalčius gali atsiverti jau turbūt po pusės tiek laiko,
kai dar nebūtų pasiektas (ir matyti) rezultatas, o jau pagal laiką
kainuos brangiau (tiek įrenginio prastova, tiek sugaištas ir įvertintas
laikas).
Tau reikia dedikuoto žmogaus, kuris sutiktų dirbti vietoje (ir *nuolat*)
ir (labai) gerai išmanytų tuos specifinius įrenginius, kad įvykus
gedimui galėtų per pakankamai trumpą laiką daugmaž apytiksliai ir
patikimai įvertinti, kiek užtruktų ir kainuotų gedimo pašalinimas.
Universalūs meistrai, kad ir kokie jie būtų geri „elektronščikai“, tau
tiesiog netinka, nebent esi pajėgus (nesusidarė toks įspūdis) pats
nustatyti kur yra gedimas ir/ar vežti remontui sąlyginai paprastas,
diskretinių elementų plokšteles.