Tema: Re: Reikia rimto elektronsciko paslaugu
Autorius: locked
Data: 2011-10-17 12:17:31
"klausiu" <alius_k@yahoo.com> wrote in message
news:j7gf2o$pq1$1@trimpas.omnitel.net...
> Nu kai kas ir ziuredamas i knyga mato spyga.
> Jei jums datasheetas = reklaminis bukletas, tai ka as zinau...

prie ko cia reklaminis bukletas? kaip tau remontuojant pades ten esanti
informacija apie tai kokias komandas jis palaiko ir panasiai? ypac jeigu
negali nuskaityti i ji irasytos apsaugotos programos kad bent pagalvoti apie
kazkoki jos analizavima. aisku cia tik siaip pavyzdys, bet buna tarkim kad
ir programuojama logika, ten irgi gali gautis aklaviete.

> Ir pats ne karta esu taises/sutaises ne vieno meistro diagnozuota kaip
> nepataisoma daikta, taip kad nereik cia kabint makaronu apie ipatingus

as irgi esu tokiu daug sutaises, kartais del idomumo, kartais siaip nebuvo
ka veikti, nu ir kas? itariu kad tas meistras kuris nepataise ir pasake jog
nepataisomas rezultate uzdirbo tik daugiau, o ne maziau, galejo aisku
pasakyti "neapsimoka", arba "vistiek zinau kad tiek nemokesit", bet tiesiog
nusprende buti mandagus. o gal siaip per savo laika surinkta statistika
parode jog 80% atveju su panasiais simptomais taip nepasitaiso, ir nusprende
nelisti, o tau eme ir pasiseke, tai ka dabar labai teisinga kazka irodineti?
verciau uzsiimti kazkuo kas turi geresni praleisto_laiko/pinigai santyki.
paprastas faktas.

> remonto ritualus ir pasiruosimo kosminiam skrydziui proceduras. Visu pirma
> labai pravercia datasheetai, paskui dar neblogai butu bent panasios
> schemos (dazniausiai pastarasis dalykas mazai realus).
> Ir dar syki primenu, kad nereik cia burt apie pati blogiausia varianta
> (kontroleris su nenuskaitoma programa, nezinomoj plokstej). Kiek atveju
> del gedimo buna kaltas kontroleris/programa? Tikrai ne dazniausiai, o tik
> kartais.
> O tokius atvejus galima kaip ir mest lauk, jei nera galimybes gaut
> identiska plokste/irengini pasitikrinimui.
> [...]

nu tai nereikia rasyt kad ieskai "rimto", tiesiog normalaus meistro