Tema: Re: Rimtas Q: Kameru, monitoriu raiskos ir vaizdo formato santykis
Autorius: Ness
Data: 2011-08-11 21:12:52
problematika beveik ta pati kaip ir renkantis skaitmenini fotika ar
kamera, isskyrus teisingai pamineta aplinkybe, kad operuojant
koncentruojamasi i viena veiksmo vieta ir panoraminis formatas cia
labaiu butu minusas, bet tikrai ne reiksminis. Prie venodu monitoriaus
istrizainiu siuo atveju privaluma turetu 5:4, taciau su 16:9 jei reikes
galesi pasijungti kad ir telika ar >=24" monitoriu.

3x1/3”CCD gales pateikti platesni spalvu diapazona nei 1.

Operuojant pasvietimo buna sociai, todel svarbus turetu buti toks
parametras kaip "white point", t.y. nuo kurios sviesiai pilkos spalvos
visos sviesesnes patampa baltos.

Realiai gan sunku rinktis vien pagal cia isvardintus parametrus, nes su
skaitmenine sensorine technika daznai pasitaiko, kad parametrai kaip ir
geri, bet bendras vaizdas gali buti kokybiskesnis kito aparato su ne
tokiais gerais marketingo deklaruojamais parametrais. Daugybe kartu
pasimokyta su skaitmeniniais fotikais.

Siulyciau is gamintoju/tiekeju issireikalauti realiu klipu is praktikos
(jei dar nepateike) ir galutinis vartotojas turetu nuspresti kuris
vaizdas jam priimtinesnis, neziurint i visus cia isvardintus skaicius.