Tema: Re: Rimtas Q: Kameru, monitoriu raiskos ir vaizdo formato santykis
Autorius: Caponi
Data: 2011-08-11 20:29:21
Na nebent ten medicininej irangoj kas stebuklingo padaryta, bet is principo yra taip - tikroji raiska yra apsprendziama vaizdo saltinio, siuo atveju, kaip suprantu, kameros.
Maksimalus vaizdo "ryskumas" ar "tikslumas", ar dar kaip pavadint, bus gaunamas tik tuo atveju, jei monitoriuje vaizdas bus transliuojamas grieztai ta pacia raiska, priesingu atveju tai reiskia papildoma dirbtiniu tasku prideliojima kazkur tarp kameros ir matricos arba vieno "fizinio" tasko is kameros atvaizdavima, pvz., per 1.5 fizinio tasko monitoriuj - rezultatas nesunkiai nuspejamas - vaizdelis, grubiai tariant, gaunasi isplaukes ir netikslus (nes 1.5, 1.3 ar dar kokio nepilno pikselio ijungti negalima). Tas dalykas yra px kai sneka eina apie SD televizija, bet tavo atveju, tokiu efektu, manau, neturetu but. Vienintelis imanomas variantas, jei monitoriaus raiska fiziskai yra didesne uz kameros - jei monitorius sugeba rodyt gaunama vaizda 1:1, t.y. atvaizduodamas grieztai tiek tasku kiek gauna is vaizdo saltinio, palikdamas sonuose ir/arba virsuj juodas juostas - visas ekrano plotas nebus isnaudojamas, bet vaizdo kokybe bent nenukentes.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi