Tema: Re: Nesiseka su led srovės šaltiniu
Autorius: tarum
Data: 2011-06-10 19:25:21
Na aišku. Ačiū už pagalbą. Dar mažytis klausimas - kam tiksliai šitas
kondensatorius reikalingas?  Turiu du variantus, nežinau katras teisingas:
a) Tam, kad pro jį praeitų kiaurai aukšto dažnio triukšmas. Tokiu atveju
atrodo reikia mažos talpos.
b) Tam, kad jis savo sukauptu krūviu bandytu kompensuoti žemesnio dažnio
srovės svyravimus. Tokiu atveju kuo daugiau, tuo geriau.

Rekomenduojama vertė apie 2.2uF. Pirmam variantui dažniausiai deda 0.1uF, o
antram gerokai daugiau. Tai taip ir nesuprantu fizikos šitoj vietoj... :)

"Levas"  parašė naujienų news:istbed$i37$1@trimpas.omnitel.net...

del PCB dizaino. Nueik i mikroschemu gamintojo puslapius, ir ten daznai buna
pavyzdinis PCB, kaip rekomenduoja gamintojas. Dar ir buna visokiu
paaiskinimu.

Esme tame, kad ne tik sroves vaiksto, bet cipo feedbackas, kuris yra gana
jautrus operacinis, prisigaudo visokio triuksmo ir mikroschema nuplaukia i
kosminius rezimus. Jei turi oscilografa, paziurek kaip atrodo signalai ir
palygink su aprasymuose.

Kondikai i mikroschemas nelabai kisasi, nes gabaritai dideli, o ir siluma
papildoma.

Darant tokias schemutes as sau nustaciau kelias taisykles:
1. kondiku visada bus per mazai. Datasheetas daznai raso koks MIN kondikas
dedasi.
2. power laidai turi buti stori ir trumpi. Ypac tarp PWM isejimo ir rites.
Nes ten parazitine talpa nereikalinga.
3. GND fill labai daznai padeda.
4. Kartais antra puse pilnai padengta variu ir pajungta prie GND padeda.
Gyvas variantas:
http://www.vabolis.lt/2010/10/17/10w-led-draiveris/
Kol nesujungiau keliose vietose virsutinio GND su apatiniu GND veike ypac
nestabiliai.
O dar siluminis rezimas? Deja thermal vias nesugebu buitinem salygom
pagaminti. O cia reiketu.

--
Bye, Levas