Tema: Re: Nesiseka su led srovės šaltiniu
Autorius: tarum
Data: 2011-06-10 14:17:13
Gera uoslė atrodo :)

Laidai tai labai trumpi, tiksliau viskas ant pcb. O va su kondikais kita
šneka. Pamiršau paminėt, kad kai pirmą kartą jungiau, buvau užlitavęs tris
smd 16V 10uF kondikus, bet man jie visi šauniai susproginėjo. Pamaniau, kad
dėl to, jog darbinė įtampa (12V) per daug artima ribinei, taigi juos išvis
nulitavau ir palikau be jų. Bent jau iki šiol maniau, kad to kondiko
funkcija yra apmažinti maitinimo šaltinio plaukiojimus, o kadangi maitinimo
šaltinis pas mane geras, tai ir nekreipiau dėmesio. Dabar besiruošdamas
fotkinimui užlitavau 220uF kondiką ir viskas labai pasikeitė. Srovė su 4
diodais išaugo ligi 1.4A, t.y. jau viršiju leistiną, o mikroschema kaista
dar greičiau. Gal ten tas kondikas ne šiaip sau reikalingas? Ar gali jis
būti elektrolitinis šitoj vietoj, ar reikia ieškot neelektrolitinio?

"Levas 4"  parašė naujienų news:isst8f$vug$1@trimpas.omnitel.net...

Kurinio foto i studija. Itariu per ilgus laidus ir kondiku trukuma, ko
pasekoje keisti neteisingi virpesiai.