Tema: Re: reikia protingu ideju del temperaturos monitoringo
Autorius: servisas
Data: 2011-06-07 23:26:02
Matai, dar gabaritai turi itakos, nes gali tekti ji kazkiek paslepti.
Man visiskai pagalvojau tiktu ir ne waterproof logeriai, igrusciau i
uzlydyta polietilenini maisa ir tiek bedos. Bet ir tie- arba brangus, arba
be galimybes keisti baterijas, arba su per didele tempertaturos rezoliucija
(0,4 laipsnio). Man visiskai tiktu va toks:
https://www.elfaelectronics.com/elfa3~ex_en/elfa/init.do?item=76-708-01&toc=19397
tik kad jam batareike nesikeicia, na ir laidas gal kiek brangokas.