Tema: Re: reikia protingu ideju del temperaturos monitoringo
Autorius: servisas
Data: 2011-06-07 23:21:31
Na, kaip pasakius, saugi;) Bandyciau padaryt, kad saugi butu, siaip yra
sansas nedidelis, kad kazkas pamatys, bet yra galimybiu ir paslepti. Siaip
noreciau itilpt bent i kokius 250 litu, kad jei nukoses kas, nebutu gaila ;)
Sistema skirta vienkartiniam stebejimui vienoje vietoje. Tiesiog noriu
pamatuoti kaip kinta vandens telkiniu temperatura paros begyje ir
priklausomai nuo oro salygu.