Tema: Re: temperaturai atsparus klijai
Autorius: Veritas
Data: 2011-05-26 20:00:29
jei niekas nenuiminejo,tai gerai man nusiima. Is pradziu,kaip ir
visiems,buvo kad nulupau kelis kontaktus,bijodamasperkaitint cipa.Buna
kazkieno nurauti.Sunku tokiose situacijose. Imu apliotkes,tos
siauriausios,viena laideli ir vedu,gala,kur jau burbulas turi liestis susuku
ir viskas.nieko neklijuoju. Paprastai jis ir nepasislenka,tik jei kas nors
neveikia uzdejus cipa,tai tada buna gaila laiko,praleisto formuojant tuos
takelius.