Tema: Re: temperaturai atsparus klijai
Autorius: locked
Data: 2011-05-26 19:13:59
tai va ir sakau kad vedu su super plona "donorine" gyslele, tik kyla
klausimas kokiais klijais geriau uztept kad tikrai nenuplauktu. o tau kodel
tie takai pakyla? man tai dazniausiai tenka su tokiais susidurti po kazkieno
neteisingo chipo nuemimo... na retais atvejais buna kad del levos plokstes
kokybes koks vienas ir issijudina, bet nenutruksta, lieka savo vietoj.

beje kiek uz whs40?