Tema: Re: kaip patikrint izeminima
Autorius: st
Data: 2011-05-17 15:26:35
ten ne kiek krecia, o kiek kala per pirstus. po to uzlipi uz 5-10min viskas
ok. per kazkiek laiko vel prisikaupia kruvis.
esme, kad ten laidai eina per ta konstrukcija, ir jauciu vyksta kazkas
panasaus i indikavimasi. tai klausimas, kur ta kruvi man nuleisti? ar labai
didelis blogis jei isinulinsiu izeminimo laida pas save skydeli?
gal ir tiesa, per daug raidziu prirasiau, ne lempos pas mane izemintos, o
metalines konstrukcijos dalys, ir izemintos per rozetes trecia laida.