Tema: Re: kaip patikrint izeminima
Autorius: Evaldas
Data: 2011-05-17 14:37:32
Ple kiek daug raidziu o ko konkreciai norima vistiek nelabai aisku.

Jei krecia prisilietus prie korpuso ir konstrukciju tai nebutinai elektros
prietaiso korpusas neizemintas, gali buti konstrukcijos neizemintos. (jei
tiksliau potencialu islyginimas nepadarytas)

Budmas nuomininku nieko nepakeisi. Gali tik reikalauti, kad sutvarkytu.
Taciau zinant koks vyraujantis poziuris i nuomojamu patalpu elektros uki
viskas veltui.