Tema: Re: kalimo perforatorius
Autorius: AMB
Data: 2011-05-12 13:46:30
vienu zodziu nusisnekejau. pasiziurejau atidziau. visgi yra dvi apvijos,
viena apvija eina per viena dioda, kita apvija per kita dioda kita kryptimi
pajungta, tai taip ir yra,. kad viena pusperiodi gauna viena apvija, kita
pusperiodi kita apvija. tik man kas nepatiko, kad vienos apvijos varza 13om,
o kitos apvijos varza 25om. gal jos turetu buti vienodos? nors kita vertus,
tam kaltui stumdyti gal vienai apvijai ir yera lengviau negu kitai?