Tema: Re: kalimo perforatorius
Autorius: Quicker
Data: 2011-05-12 12:30:15
Nu tai diodus tikrink... Aš suprantu, kad ten labai gudriai padaryta,
vienas pusperiodis praeina per vieną ritę, kitas per kitą ir gaunasi
50Hz kalimas, right? Nu tai pramušė arba sudegė gal vienas ar abu diodai
ir nebekala. Jei taip - parink pagal amperažą diodus naujus ir tiek.
Apvijos kaip suprantu sveikos?