Tema: Re: CROSS: reikia bios'o guru pagalbos
Autorius: ippo
Data: 2011-04-17 19:00:25
na dabar aiškiau. Šiap aš VLN, ir į Kaunuškę artimiausiu metu kelionė
nenusimato, tai nebent paštu.
Man pačiam siųsti neteko, tai kiek ten reikalu nezinau, taciau galima
isiusti isperkamuoju mokesciu
(gaves esu). Tarkim, jei paciam už vargus kokiu 20L pakaktų, siuntimo
išlaidos žinoma mano, tai man tiktų - gautusi ebėjaus kaina.