Tema: Re: CROSS: reikia bios'o guru pagalbos
Autorius: Levas
Data: 2011-04-17 16:42:13
siaip HP tai ne kompu firma, o pinigu siurbimo kompanija. Jiems tikrai labiau apsimoka pakeisti jums mainboarda nei aiskinti kaip BIOS perrasyti avariniu rezimu.

Normalus kompai pajungus su sugadintu biosu pypteli ir skaito is kokio nors irenginio (seniau is FD, dabar is USB) ir uzkuria DOSa arba gal net tiesiogiai iesko bioso failo. Visa beda, kad viskas vyksta nematukais. Todel emergency DOS diskeliai dazniausiai turi ir autoexec.bat.
Seniau, kai dar budavo ISA lizdai, budavo galima ismeigti ISA VGA plokste ir pamatyti vaizda.

--
Bye, Levas