Tema: Re: Ausiniu kištukas 4 kontaktu tinka o su trim ne ar galima įspręst neperkant kitu ausiniu {foto30kb}
Autorius: Ramaas
Data: 2011-03-17 16:58:39
Nu blin daba bandysiu pavalyt visus kistukus ausiniu ir pamakaluot
tan lizde istraukian ir ikisant gakoki 1mm per giliai arba nedakisama
yra.
Dekui kad parasei kad toki pad modeli turi, einu su kistukais pasiknist
R.

"vaikis"  parašė naujienų news:ilspd5$gt7$1@trimpas.omnitel.net...

Pas mane, tas pats modelis ir veikia. Na tikrai veikia, ką tik dar karta
pabandžiau.