Tema: Re: Ausiniu kištukas 4 kontaktu tinka o su trim ne ar galima įspręst neperkant kitu ausiniu {foto30kb}
Autorius: Ramaas
Data: 2011-03-17 09:35:38
Vodafone 845 modelis va jame 3 kontaktės neveikia.
R.

"Ramaas"  parašė naujienų news:ilscvt$p3d$1@trimpas.omnitel.net...

tas pačias ausines naudojau 2 samsunguose (brangiam ir pigiam) ir LG
veikė puikiai o šįkart i vodafone įkišus parodė savo, kad kišk man 4 o ne 3 kontaktu
su tuo aš susidūriau pirma syki.
Labiausiai man gaila Nokios ausiniu kur buvo pats švariausias garsas už jas mokėjau 100lt
R.

"vaikis"  parašė naujienų news:ilr1ep$ebv$1@trimpas.omnitel.net...

Kažkaip niekada tokia problema nekilo. Tiek į nokiją, tiek į  eriksoną,
tiek į HP delninuką, o dabar pabandžiau į Vodafoną, vietoje 4 kontaktų,
kišdavau 3 kontaktų ausines ir kuo puikiausiai groja. Gal su ausinėmis
kas negerai?  Tame 4 kontaktu kištuke ground kontaktas padalintas į 2
dalis: ground ir mic/atsiliepimas. Žodžiu pas mane veikia :)