Tema: Re: siuntimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-03-15 19:58:41
As va jiems toky rasta siunciu su yteikimo pranesimu.
Tuo paciu rytoj skambinu vartotoju teisiu tarnybai su klausimu del terminalo
mokescio.
IMHO, jiems sumoketa uz siunta nuo duru iki duru. Tai ar jie siunta laikys
cia, terminale, berlyne,
kinijoj ar kitoj shiknoj siuntimo laikotarpiu, manes nejaudina. Jie man jos
dar neyteike, vadinasi siunta
pas juos.