Tema: Re: siuntimas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2011-03-14 21:47:12
Tai, kad pakainuos as jau pradedu suprasti.
Pirkau kaip fizinis, mokejau paypal.
O tai kuom baigsis, jeigu nieko nesirasau?
Sius atgal? As suprantu, kad gali/reikes sumoketi muita
ir pvm (nors blet muitas uz ka, kai negamina ledu patys),
bet tai muitine pasake kiek, sumokejai ir tiek ziniu.
O dabar prasideda prasymai pasirasyti sutartis, atsiusti vertima,
invoisa ir tt.
Ka daryt?