Tema: Re: Kokiu laidu jungt koloneles?
Autorius: Hertz
Data: 2011-01-27 19:53:43
Nichriena nebuvai tu geru FYziku, nesneketum briedo visokio.

"eMJei"  parašė naujienų news:ihs10v$uhu$1@trimpas.omnitel.net...

mokykloje buvau geras fizikas. gal net geriausias laidoje. kai budavo
kontroliniai man vienam duodavo atskiras pasunkintas uzduotis. Ir siaip
spresdavau daugiausia is papildomu pratybu kyguciu, uzdavinius pazymetus
zvaigzdutemis.

tik nesuprantu to mokyklinio kurso sureikshminimo , ten gi tik
pagrindai, is serijos U=IR, ir nieko perdaug gilaus...

paskui nukrypau i informatika.. vat idomu kaip ten elektronika bakalaure
ar magistre :)...