Tema: Re: Kokiu laidu jungt koloneles?
Autorius: Contax
Data: 2011-01-27 19:47:02
Mano amzina atilsi krikstamote budavo tik nueina i Karmelitu baznycia,
persizegnoja svestam vandeny pamirkiusi pirstus ir sanariu skausma kaip mat
nuimdavo. Jei buciau nors kiek pasigincijes, tai is karto gauciau senoviniu
lietsargiu per kupra. Ir kas gali paneigti, kad  REALIAI nebuvo itakos
OSTEOCHONDROZEI?