Tema: Re: Help - reikia nuststyti kokios detales truksta
Autorius: Virginijus
Data: 2011-01-12 16:11:55
Tai jau viskas susitvarkė. Nupirkau ta kondensatoriu http://www.lemona.lt/index.php?page=item&i_id=80884, tik jis ne toks kaip Lemonos puslapy pavaizduotas, o toks kaip nuotraukoj, geltonas. Prilitavau jį ir viskas veikia. Kodėl daugiau niekas nesudegė, nežinau. Bet tas kondensatorius tai iš tikrųjų sprogo su neblogu garsu, kaip čia keliais postais žemiau/aukščiau rašė. Neteisingai prijungęs buvau tik pora sekundžių, po "sprogimo", viska staigiai atjungiau :)

Virginijus