Tema: Re: Help - reikia nuststyti kokios detales truksta
Autorius: Shadowed
Data: 2011-01-11 14:09:45
mjo, cap'sas cia, bet jei be jo neveikia tai panasu kad amen tam imtuveliui.

"Virginijus"  parašė naujienų news:ighh5p$ae4$1@trimpas.omnitel.net...

O tai kas per daiktas paskutinėje nuotraukoje tas geltonas šalia laido? Man
tai panašu į tantalini kondensatorių, jei teisingai suprantu 100uF. Ar
kažkas kita čia? Nelabai aš draugauju su elektronika, tai galiu ir
nusišneket...
Virginijus