Tema: Re: Tauro telikai
Autorius: Apocalypto
Data: 2011-01-10 01:08:13
http://www.radiocool.lt/integral-pagaminta-baltarusijoje/

vienas is komentaru:

Originalas  · prieš 48 savaites
Taip jie ten ir gamina Lietuvoje. Jei rimtai, taigi vistiek jie perka
matricas iš azijiečių, o ką gamina, tai tik tie korpusai ir imtuvai su audio
sistema. Tai toks ir gaminimas, kai pagrindinis elementas matrica ir tik nuo
jos priklauso, gerai ar blogai jis rodo.. o čia net matricų su LED
apšvietimu dar neturi, kai jau nuo anų metų Acer, Dell, Sony, Samsung ir LG
jas siūlo..