Tema: Re: Tauro telikai
Autorius: Darius Styra
Data: 2011-01-09 18:46:47
Na - aciu uz perspejimus - ziuresim kas ir kaip bus: kaip tas stiklas
laikys, kaip gedimai ir visa kita.  Koleikas - dziugina ir ka jis rodo, ir
jo kaina, lyginant su kitom lietuvoj parduodamom prekem.
Dabar yra noras isitaisyt didesni ir tik taura, nauji modeliai ydomu ka
parodys - kiek maciau jau ir DVB-T/C juose yra.

Styra