Tema: Re: LED pasirinkimas
Autorius: Dainiushas
Data: 2011-01-06 16:06:47
bet tekstas tai pramušė :D

"Ledliux lemputės yra gaminamos iš 3 kartus brangesnių diodų, nei
dauguma šiandien parduodama analogiškų lempučių rinkoje. Kokybiškesni
diodai išspinduliuoja didesnį šviesos srautą, vartodami mažiau galios
(nuotraukoje matoma suvartojama galia - 2,3W). Suvartodamos daugiau nei
1W mažiau nei dauguma parduodamų tokių lempučių rinkoje, jos ne tik, kad
skleidžia tokį pat ar net didesnį šviesos srautą, bet ir beveik nešyla.
Nešyla todėl, kad diodams, siekiant išgauti didelį šviesos srautą,
nereikia dirbt su padidintomis apkrovomis. Diodai dirbantys prie
padidintų apkrovų greit perdega arba jų švietimo srautas blanksta. Todėl
praktiškai nei vienas gamintojas, kuris siūlo 3,5W 60 diodų GU10
lemputes, joms nesuteikia ilgesnės nei 1 metai garantijos. Tuo tarpu
"Ledliux" lemputėms yra suteikiama 2 metų garantija. "