Tema: Re: LED pasirinkimas
Autorius: virgelis
Data: 2011-01-06 15:25:22
3W neatitiks halogeno 35W, nes
~3x8=24W tai cia pagal kaitrine, o halogenas dar truputi efektyvesnis uz
kaitrine. Jeigu teisingai atsimenu tai kaitrine sviesos duoda ~6%, o
halogenas ~8%(kazkur net girdejes kad 12%-bet nelabai tikiu:))))
Mano manymu 35W halogena reiktu keisti 5W LED-u. Pas giminaicius pakeiciau
35W halogenus (pigius ir neaisku kiek ten halohenai) i 3W LED , tai sviesos
mano subjektyvia nuomone liko nedaug maziau. Cia yra labai daug niuansu ir
neturiu laiko labai plestis.
ir dar karta pasakysiu savo pastebejima kad 3x1W LED yra kas kita negu pvz
60LED po 20mA.

Virgelis