Tema: Re: 50Hz > 60Hz
Autorius: bigT
Data: 2010-07-19 11:07:47
  Pas accordus buvo ta beda, jei gerai pamenu is meistro paaiskinimo,
ten yra kazkoks brokas, stabdziai pilnai neatsileidzia ar kazkas ir
kalades pastoviai droziasi i diska.

Zmonai pavyko per visa laika priduoti atgal tik du daiktus: striuke (po
3men nesiojimo) ir vaikiskus batus po ~menesio. Is striukes pradejo
pukai per visas siules landziot, tai parde prieme, dare mol ekspertize
ir nustatte kad brokas. Grazino pinigus. Vaikisku vasariniu batu padas
sutrukinejo, suaizejo visas. Prieme be jokiu lia lia.. grazino pinigus.

Man asmesniskai viskas kas sugenda tai tik po garantinio ir praejus
kokiai savaitei ar menesiui...