Tema: Re: 50Hz > 60Hz
Autorius: Gintas
Data: 2010-07-17 15:15:56
kai as pasiteiravau UK, kodel sulciaspaudei tik 3m garantijos, o tokiai pat (atseit) USA duoda 10m garantija, gavau isaiskinima rastu-na,ji  tipo , virtuvinei technikai nera protinga duoti 10 m garantija, nes atsiranda piknaudziaujanciu tuo. Pagal analogija-visi  LT pardavejai, patys budami lietuviai ir sukciai, mano kad juos nori isdurti pirkejas. Tad iesko visomis isgalemis slieku. Ramesnis zmogus, nenori akiu kabinti, tad ir nusipjauna i ta garantini. Yra ir kitu krastutinumu. Stai zinau balsinga boba, ta atnese odini svarka i ji siuvusia atelje, devejusi baveik du metus ir pareikalavo dalies pinigu grazinimo arba naujo svarko. Mat uztrauktukas kazkuo neitiko. Per vartotoju teises-gavo kazkokia kompensacija! Uz baveik 2 metus deveta svarka! Sakau, gal ir man reik nunesti pratrintus dzinsus i parduotuve , kazko jie greit nubluko :)

Beje-lietuviai , mano manymu , pernelyg kantrus. Ai , tipo, ka as cia skusiuosi, nervus ir sau ir kitiems gadinsiu. Tuo kiti ir naudojasi. Nesenai parasiau pretenzija Impuls klubo adminstracijai, kad man grazintu pinigus arba suteiktu galimybe pasinaudoti sauna, nes atejus jinai terode tik 50 laipsniu.Nepavykus gaut zmogisko paaiskinimo-isiutes  nufotkinau su mobilke termometra ir saunos darbo grafika. Isdesciau viska popieriuje. Kita diena paskambino ir maloniai paprase apsilankyt dar syki ju saskaita. O kiek zmoniu keikesi toje saunoje sumokeje ta diena uz paslauga?