Tema: Re: Kaip yra su "F" ir "N"
Autorius: Remis
Data: 2010-06-15 10:30:43
Aciu uz kistukus

Del neutrales nieko netvirtinu, tik bandau paklausti ?

Nes supratau pagal "EP" kad tai blogai  / citata:

dirbau vienoj firmelej, kurioje ivedinedavome interneta zmonems. tai kai
reikedavo pajungti maitinima irangai, tai zeme laida prie nulio prisukdavo.
bandziau aiskinti, bet 4 kategorijos elektrikas, aiskino, kad viskas ok.
 / citatos pabaiga