Tema: Re: Kaip yra su "F" ir "N"
Autorius: Remis
Data: 2010-06-14 09:36:56
Aciu, bet as ta zinau.

Bet vat ka siuolaikiniai gamintojai tokio man nezinomo pridaryti gali
Tai mano Elektrolux kaitlentei net sakute neuzdeta. Ir jie rekomenduoja
nusipirkti ir paciam uzsideti.
Bet vat kad sakute galima bet kaip ikisti -tai nematau prasmes
O kur buityje naudojamos rozetes kur sakute galima tik viena padetimi ikisti
ir kas tokiu matete ?

Ir indikatoriu jau seniai turiu ir pasinaudoju.

Bet kadangi jau senokai sioje srityje nebedirbu, tai gal ivyko kokiu nors
esminiu pasikeitimu.

Uztai ir klausiu:

Ar kam nors zinomi realus faktai, kai L(F) ir N pajungimas turi didele
reiksme (kai jungiama prie kistuko) ?

Kol kas tik Evaldas toki fakta pateike.
Gal dar kas tiksliai zino ?