Tema: Re: patarkit
Autorius: dd
Data: 2010-05-20 16:23:48
tavo nurodyti, bent jau is nuotrauku atrodo, kad jie placiai skleidzia,
Turejau as aurora 900lm (tiek rase :) ), nepamenu tikslaus modelio..,tai
viskas kaip ir lb gerai buvo bet biski man per placiai skleide, tai noretusi
daugiau koncentruoto spindulio,
kodangi ana pameciau....ieskau naujo:)

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5132 (20100520) __________

http://www.eset.com