Tema: Re: kas per sh? Maitblokis
Autorius: Shlipsas
Data: 2010-05-13 02:54:43
na dar tada toks zhalias klausimas. Kai usb hubas pajungtas i kompa, tai jame dega lempute. Pajungiau maitinima, bet nekishau i rozete) - lempute prigeso. Pajungiau i rozete - lempute uzhgeso ir nebereagavo i naujus divaisus.
Divaisas: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.3209
Kokia tikimybe kad pliusas ne viduje kaip daugumoj aparatu?

--
Shlipsas
Vilnius