Tema: Re: Schema PIC'ui [2]
Autorius: tarzan
Data: 2010-05-05 10:03:07
Sukeliau viska i proteus, viskas veikia. Bet kokia is to nauda, jei
simuliacijos metu nei vienas komponentas negali sugesti/sudegti (nors ir 1kV
paduok i led'a, o jis ramiai sau sviecia). Pamenu paprastam Crocodile buvo
nuostabi funkcija, kai elementai galedavo sudegti. Dabar as tik matau, kad
viskas teoriskai veikia.