Tema: Re: Schema PIC'ui [2]
Autorius: Levas
Data: 2010-05-04 19:38:48
>T1 tranzo ideja buvo ne mano, man pasiule ir kaip argumenta atsiunte foto, ja ir pridedu.
>Windows Live Mail visus linkus isdarke, pridedu detaliu sarasa xlsx formatu.

O nafig to reikia? Cia gi procesorius. Jei reikia indikuoti kazka su diodu, dar liko keliolika lysnu kojeliu.

Nezinau kas ir kaip ten modeliavo,bet is kur ten tas nulis gaunasi? LEDas tai kai ir stabilitronas 2...3 voltai garantuoti. Nu gal procesoriaus koja visiskai idealus mosfetas priemime. Bet tada kiekvienas mobiliakas privers suveiktineti tai kojai. Ar net 220 tinklo "navodkes".

Jei darysi kaip nupaisei, as garantuoju, kad poto uzsipise schemoje ieskodamas gliuku- nestabilus darbas garantuojamas.

As cia skubia ranka viena schema surinkau irgi taip per daug negalvodamas ir naturoje turiu kartais tokius savaimius virpesius- kaltininkas trugdziai per maitinima paleidziant motora (tavo atveju rele). Motoras net ir suktis nepradeda- impulsiukas mikrosekundziu ilgio. Bet jei pirsteli prikisi, tai impulsiuku tiek padaugeka, kad motoras is suktis pradeda :)

Bye, Levas

P.S. paprasyk kad pramodeliuoti prikabinta schema.