Tema: Re: uCPU mokslai...
Autorius: Gedas
Data: 2010-04-26 23:49:02
> pasiknisk kas slepiasi po tuo macrosu DDRB (ir panasiu) ir gausis nelabai
> paprasciau :) ir ant atmegos visus portus galima struktura apsirasyt. man
> siaip netgi graziau kodas taip atrodo, lengviau perdavineti pointerius jei
> reikia.

Ir vienu ir kitu atveju tai tera skaiciaus irasymas i atminti, taciau netgi
gamintojo pateiktame manuale AVR viskas pateikta trumpiau. Jau nebekalbu
apie koki uart'a. Paziurejau ant STM32 UART inicijavimas uzima apie 40
eiluciu, kai ant AVR tai bus .. 4-5 ? Kaip kodas atrodo graziau, galima
gincytis nes tai subjektyvu, o del paprastumo manau sitoje vietoje
vienareiksmiskai.

Kas liecia kaina, sutinku kad rasi uz 6-9 lt arm'a, taciau as tada parodysiu
AVR'a uz 3-4 lt :)

Trumpai tariant nemanau, kad nebus argumentu kur AVR pralaimetu del kainos,
paprastumo isisavinant, patogumo lituoti. Jeigu pradet diskutuot apie
tolimesni panaudojima sudetingesniems uzdaviniams, perspektyva ir tt, cia
jau butu kiti klausimai bet temos autorius manau ne to klause. Kalbu is savo
patirties, kai per kelias savaites perejau nuo 8051 iki AVR, ir gal 1-2
menuo uztruko, kol pavyko pagaminti veikiancia arm7 LPC21xxx plokste savo
rankom, bei priversti ja veikia.