Tema: Re: uCPU mokslai...
Autorius: Gedas
Data: 2010-04-26 21:25:27
> nepasakyciau). Vat kaip atrodo STM32 pinu inicializavimas:
>  GPIO_InitStruct->GPIO_Pin  = GPIO_Pin_All;
>  GPIO_InitStruct->GPIO_Speed = GPIO_Speed_2MHz;
>  GPIO_InitStruct->GPIO_Mode = GPIO_Mode_IN_FLOATING;

o ant AVR:
DDRB = 0x00;
Paprasciau ?:)

> Breakout boardas puikiai tinka is lemonos. Taciau STM32 dev kitai tikrai
> nebrangiai kainuoja. Starter kitas ar tik ne $30 uz ka gauni procesoriu
> su USB programatoriumi ir Keill softu.

Galima pradeti su dev boardu, bet anksciau ar veliau reikes daryti savo
projektuka, savo pcb, gal net montazine, ar su UV daryta, tada prasides
bedos su plonais takeliais ir pan. Manau palikime dev boardus studentams ir
firmoms, o megejams pajalikus ir cipus po 7 lt. Aisku cia tik mano nuomone.