Tema: Re: antenos stiprinimas
Autorius: Tom
Data: 2010-04-20 11:44:42
Antena "banginis kanalas" turi dideli stiprinima (tai gerai) taciau siaura
dazniu juosta, visi tokie daznio juostos prapletimai (elementu forma) mazina
stiprinima. Tai jei labai tolima zona tai kelios banginio kanalo antenos.
Jei priemino zona artima iki 50km tai logoperiodine antena nors jos
stiprinimas ir mazas taciau apima visa decimetriniu bangu diapazona.
Stiprintuvas reikalingas tik tuo atveju jei signalas bus dalinamas i daug
tasku arba ilgas kabelis ar prastas kabelis.