Tema: Re: antenos stiprinimas
Autorius: Saulius
Data: 2010-04-19 12:07:37
Stiprinimas dB reiskia kiek ta antena geriau dirba uz kazkokia "etalonine".
Jeigu nurodoma dBd - vadinasi tiek decibelu geriau uz dipoli, jei dBi - tiek
decibelu geriau uz izotropine antena. Paprastai rasoma dB, kas dazniausia
reiskia dBi (komerciskai geriau rasyti didesni skaiciu :)

Jei nesigaudai, tai ir nesuk per daug galvos. Tuo labiau kad nurodomi
stiprinimai nevisada buna teisingi. Nesizavek dideliais decibeliais, antena
su stiprintuvu kad ir tures daug dB, gali rodyti prasciau. Geriau rinktis
gerai stiprinancia pasyvine antena (be stiprintuvo), pvz.
http://www.erksa.lt/Lt/index.php?page=shop.flypage&product_id=527&category_id=592725ad8e7acf8ab55b7e1f4bebc24e&option=com_phpshop
Nurodomas stiprinimas grafike mazdaug 10-15 db. Jos realus stiprinimas yra
siektiek mazesnis, apie 8-13 dBi. Prijungsi apie 10 m kabeli, kuris slopins
nuo 2 iki 3 dB per visa diapazona, taigi lieka 6-10 dBi. Su tokia sistema
galima kokybiskai matyti skaitmenine tv is Juragiu ir uz 55 km nuo boksto.