Tema: Re: Elektros gamyba su auto generatorium
Autorius: hertz
Data: 2010-04-16 15:12:00
Na mano kolega pastate savo sunui, vejo generatoriu (nominalus galingumas
1kW) ir saules baterijas (nominalus galingumas apie 400W), tai per menesi
gaunasi kazkur 20kWh. Turi pasistates elektros skaitliuka. Pajungta visokia
smulkme, cirkuliacinis siurbliukas, TV, dar kazkas. Aisku daugiausia is
saules bateriju.