Tema: Re: Elektros gamyba su auto generatorium
Autorius: Evaldas
Data: 2010-04-16 11:29:00
"Sigun" <a@xxx.lt> wrote in message news:hq9588$t6f$1@trimpas.omnitel.net...

> Kažkada diskutavau su KTU dėstytoja dėl Kauno HE naudos/nenaudos.
> Jos teigimu, ekonomisto požiūriu HE yra labai blogai. Pabandžiau
> pasidomėt ir mano nesveikas protas paskaičiavo, jog jei Kauno
> HE būtų statoma dabar ir reiktų iš žmonių išpirkti žemes už rinkos
> kainą, HE atsipirkimas gautųsi link 100 metų.

Viskas teisingai, tik šiuo atveju KHE atlieka dar vieną sakyčiau neįkainojamą funkciją -saugo miesta nuo potvynių.
Kas mokėsi KTU turėtų mokėti pasiskaičiuoti HE generuojąmą galią turint patvankos aukštį ir debitą.
Iš tų skaičiavimų matosi, kad koks nors myžupis sunkiai pagamintų energijos net mobiliam telefonui įkraut.