Tema: Re: kompaundas uzpylimui - gumines byrkos
Autorius: Levas
Data: 2010-03-26 21:47:36
birku nelydziau, bet elastomera lydem dvigubam puode: elektros plytele-puodas su tepalu (aliejum)- antras puodas su elastomeru. Tiesiai virti ant virykles nesigauna nes prisvyla. Atvira ugnim naudotis negalima- gali uzsidegti.

Taciau, kazkada per telika maciau kaip gamina bybius- tai elastomera jie kaitino mikrobangineje krosneleje. Nezinau ar tai veiksminga ir ar teisingai supratau. Jei kas turit kokia lysna birka ir negaila mikrobanges gal pabandytu.

Taciau manau toks elastomeras netinkamas ten kur rimtai kaista. Pvz. plazminio teliko galingu mosfetu blokai uzlieti kazkokiu silikonu. Kiek domejausi yra dvikomponentis silikonas arba kazkaip vadinama RTV (http://www.silicones-inc.com/ )
Tai kazkas panasaus i epoksidine derva, taciau plastiska medziaga. Kiek suprantu butu ideali medziaga hermetizavimui, bet kur ja mazais kiekiais nusipirkti uz normalia kaina as nezinau.

--
Bye, Levas
"ZRimaZ" <rimas_TRINK_@rdl.lt> wrote in message news:hoitle$t19$1@trimpas.omnitel.net...
>o kaip tie organai lydosi? Lengvai? Ta prasme, nupjauni galvute ;) , dedi i
> skardine ir kaitini ant dujines kol istirps ir paskui pili kur reikia, ar
> kaip?
> Kaip gerai jie limpa prie pavirsiu? Neeksperimentavai?
>
> O ka tauta naudoja ploksciu hermetinimui kur nors gamyklose? Negi niekas is
> cia esanciu nesat praktiskai susidures? Kazkaip nenoretu uzlieti betkuo, o
> paskui pamatyti, kad viskas sukirmijo ir sroves laksto...
>

> "Levas" <blas@sss.com> wrote in message

>>> sustingsta. Jos tikrai elastingos ir el nelaidzios. Cia Levas kazkada