Tema: Re: kompaundas uzpylimui - gumines byrkos
Autorius: Levas
Data: 2010-03-26 17:14:24
As domejausi guminem birkom... LOL :)

Yra ju keliu rusiu, pacios pigiausios padarytos is dveju komponentu:

1. Termoplastinio elastomero: http://www.gelpolymer.com/
2. Ir minkstinancio uzpildo- mineralines alyvos: http://www.steoil.com/

Kietumas priklauso nuo alyvos kiekio. Dar manau primaiso dazu ir kokiu nors kvapu, nes grynas elastomeras labai smirda.

Advanced birko pagamintos is silicono arba PVC kazkokio. Nezinau. Tu pirmuju birku medziaga dar naudojama gipso/betono formom gaminti. Taciau kai reikejo formas gaminti, tai nelabai ant Lietuvos ir radom, naudojom is tarybiniu laiku likusias zapaskes. Tuo labiau, kad si elastomera galima daug kartu perlidyti.

Del pimpalu, tai klausimas ar ne per brangiai gautusi, nes ant Marijos zemes ir bybiai brangiai kainuoja. Kokioje amerikoje uz 10$ nusipirktum :)

Eina kazkokios kalbos, kad kai kurie peliu padai su "geline" rieso atrama irgi pagaminta is birku medziagos. Tereikia atsidaryti ta pagalveje ir turini pakaitinti. O jei reikia minksciau- uztenka prideti mineralines alyvos. Nzn, nebandziau.

--
Bye, Levas
"Vai" <vai@vai.com> wrote in message news:hogg82$61i$1@trimpas.omnitel.net...
> sita.... is sex parduotuves gumines byrkos man rodos lydosi ir atsale vel
> sustingsta. Jos tikrai elastingos ir el nelaidzios. Cia Levas kazkada rase.
> Gal jis galetu pakomentuot situo klausimu.
> "saimhe" <oh.no@oh.my> wrote in message
>>> 2. Karšti "klijai", tokie strypeliais.