Tema: Re: Dienų rodymas
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-26 00:39:23
2010-03-25 17:28, saimhe rašė:

> Su paprastais jungikliais komutuosis greičiau ir bus lengviau perprasti:
> http://www.rcl.lt/index.php?id=2&pcode=CPR210 .
> Tokių reikės 7+6 (dešimtyse vienas segmentas šviečia nuolat). Kiekvienas
> jungiklis kainuoja 1-1.5 lito, atlaiko neaišku kiek operacijų (man toksai
> stalinėje lempoje nudvėsė po poros metų). Verta "operatoriui" turėti
> priminimą, kaip atrodo skaitmenys.

Įtariu, kad atėjus laikui keisti datą būsiu kviečiamas į svečius
priminti kaip atrodo skaitmenys :)

> [...]
> Jei dešimčių indikatoriui irgi toks jungiklis, tada dar 18 diodų.
> Maitinimo reikės 12 V, nes kiekvienas segmentas vartoja 8.8-10 V.
> Galima tiesiog lizdą palikti -- tegul galutinis vartotojas maitblokį
> ima savo, arba šiaip bus perkamas atskirai. Apsaugos nuo atvirkščio
> prijungimo nereikia, indikatorius savaime atlaikytų iki -20 V. Aišku, dar
> apie 14 rezistorių srovei riboti, 20 mA srovei jie turės būti po 120 omų.
> Dabar jau pats drebančiom rankom sulituos :) Šitam variante didžioji
> dalis kainos -- darbas, pasikrapštyti teks nemažai.

Man per sudėtingai skamba, o rankos nebedreba, o beviltiškai svyra žemyn
:). Teks, matyt, darytis 13 (3+10) keičiamų lentelių su vienu skaitmeniu
iš filtruojančios plėvelės ir kišti į šviesdėžę bus paprasčiau ir
operatoriui ir man

Su lentelėm taip pat krapštymosi yra bet nors rankos nedreba šitam darbe.

Klausimas tik ar mano reklamos darbų, ar elektronikos montuotojo darbo
reikės įdėti daugiau.