Tema: Re: Dienų rodymas
Autorius: Dunduk@s
Data: 2010-03-25 14:01:48
2010-03-25 13:25, saimhe rašė:

> Pastoviai tą pačią dieną? Spaudinėji vienintelį mygtuką ir skaičius
> keičiasi 00, 01, ... 31, 00, 01 ... ?

Tokia seka tinka ir su nuliu nežadu kariauti. Gali net po vieną
sukinėtis, nes data keisis vieną kartą per mėnesį, jei ne dar rečiau.

Gali būti net dvi atskiros sekos 0, 1, 2, ..., 9, 0, ...

> [...]
> Pasitaiko abu viename korpuse: CD4518, HEF4518B, 74LS490. Už kiekvieno
> skaitiklio statomas "7 segmentų" dešifratorius: CD4511, MC14511, 74LS48,
> 74LS49. Jei dešifratoriaus išėjimai per silpni, tada reikia papildomų
> tranzistorių (beje, ULN2003: kaip tik 7 vnt. viename korpuse). Paskui
> jau galima jungti šituos indikatorius. Verta nepamiršti "master reset" nuo
> maitinimo įjungimo (prie skaitiklių resetų -- RC grandinėlė su kelių ms
> konstanta).
> Va kai kurių idėjų pavyzdys su vienu indikatorium:

Čia kaip tik, tai ko bandžiau pats nesėkmingai ieškoti, bet, žiūriu, per
sudėtinga man bus. Iš principo, ko gero, pabandysiu sukonstruoti kada
nors, bet šiam kartui pasikliausiu profesionalais, kad netektų klientų
skambučių sulaukti kiekvieną rytą, – moli, nebedega kalendorius :).