Tema: Re: apie dyzel generatorius
Autorius: Evaldas
Data: 2010-03-19 13:21:16
"iksas" <nera@nebuvo.lt> wrote in message news:hnvm0b$oh8$1@trimpas.omnitel.net...
> situacija tokia: ziurineju i gaisriniu siurbliu specifikacija tenai siurblys
> 15kW nominali srove 26.3A paleidimo srove 700% tai yra ~184A o mano esamas
> generatorius - 48kW (tiekėjas sako, kad pasildytas gali iskarto! atiduoti
> tokia srove kuri ten ir parasyta t.y.95A). Sioje situacijoje galima galbut
> galima panaudot koki protinga softstarteri, kuris pvz. sumazintu paleidimo
> srove iki kokiu 4x, tik klausimas ar gales pasileisti siurblys su savo
> vardine apkrova prie tokios sroves, bijau kad cia gali būti tas variantas
> kai apkrova didele ir paleidimo srove turi būti atitinkamai...

Va, va kaip tik ant gaisrinio siurblio aš ir pasimoviau ! 220kVA generatorius nifiga nepaleido 90kW siurblio, nei su softstarteriu nei su žvaigždė trikampis perjungimu. Net nepajudindavo, iš karto mesdavo apsauga.
360kVA generatorius jau susitvarkė, bet tik su softstarteriu.
Po šios pamokos ir konsultacijų su gamintojais nuo šiol generatorius imamas 5x galingesnis ir ne kitaip. (kai kurie gamintojai, Spark pvz. rekomendavo 7x)
Beje tiekėjas meluoja susiriesdamas, kad gali tokią srovę atiduoti iš karto. Prijungus lemputes - gal. Aš papasakosiu kaip būna su varikliu. Prijungi variklį, gavus apkrovą dyzelio sūkiai krenta (neįmanoima padaryt, kad nekristų) asinchroninio variklio imama srovė dar padidėja dėl mažesnio dažnio, sūkiai toliau krenta...STOP.