Tema: Re: apie dyzel generatorius
Autorius: iksas
Data: 2010-03-19 13:08:59
situacija tokia: ziurineju i gaisriniu siurbliu specifikacija tenai siurblys
15kW nominali srove 26.3A paleidimo srove 700% tai yra ~184A o mano esamas
generatorius - 48kW (tiekėjas sako, kad pasildytas gali iskarto! atiduoti
tokia srove kuri ten ir parasyta t.y.95A). Sioje situacijoje galima galbut
galima panaudot koki protinga softstarteri, kuris pvz. sumazintu paleidimo
srove iki kokiu 4x, tik klausimas ar gales pasileisti siurblys su savo
vardine apkrova prie tokios sroves, bijau kad cia gali būti tas variantas
kai apkrova didele ir paleidimo srove turi būti atitinkamai...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 4957 (20100319) __________

http://www.eset.com