Tema: Re: eilė įrangos su reaktyvine galia ir elektroninis balastas.
Autorius: Evaldas
Data: 2010-03-18 23:34:08
"Vasaris" <paklausk@ir.gausi> wrote in message news:hnu5j4$dip$1@trimpas.omnitel.net...
Taigi parašiau, kad prietaisas sugeba matuoti galios faktorių.

O aš rašiau ne apie galios faktorių, o apie srovės formos iškraipymus kuriuos sukelia elektroniniai balastai. Matauojant net paprastą banalią srovę ar įtampą tokiu atveju jau reikia prietaiso su "true RMS" funkcija. Jei matavai su bilekokiu prietaisu gavai bile ką ir jokių išvadų daryti negali.
Kai man reikėjo pasimatuoti elektroninio balasto su lempa vartojamą aktyvinę galią tai 220 V lyginau tilteliu, kabinau didelės talpos filtrinį kondiką ir matavau nuolatinę srovę ir įtampą. Tokiu atveju gavau labai artimą  teisybei reikšmę.